Fredagnatt

Fan va lyckad kväll de va, iaf för mig : )
Min bror va här ett tag och min syster och hennes polare och en massa männsikor : )
Det var sjukt kul. Och sedan drog jag Fille och Robin till silk och där träffa jag Danne (syrrans kille och Micke som varit hos mig under kvällen) och vi hade skit kul. Det bästa var nog när jag drog ner Danne på golvet för jag ville inte att han skulle ge mitt nr till en kille när jag stog bredvid hahahha :P
Men han gav mitt nr till honom sen iaf. Hhaha.
Kvällen sluta inte på silk, det blev efterfest hos mig och Philip och hans två polare kom.
Och Philip sov över haha inga ovanligt :P

Bilder kommer sen när dom kommer upp på hemsidan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I min blogg kan du vinna snygga örhängen! Det är bara att göra en header! Den snyggaste headern vinner... Läs bara insdruktsionerna så fattar du. =) <33

2009-06-07 @ 13:04:50
URL: http://eemeliees.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0