Studenten

Stressen är äntligen över är det första som jag kommer att tänka på nu när studenten närmar sig, betygen är satta och det är inget mer man kan göra. Men så kommer allt inför studenten, klippa sig, färga håret, hitta klänning, skor, frisyr, sminkning, smycken osv osv.
Jag är klar med allt det och det känns så otroligt skönt. Eller frisyren måste jag tänka om nu eftersom jag har klippt mig. Men annars är det bra. Men nu börjar jag bli så otroligt nervös inför studenten. Något som aldrig riktigt slagit mig att den är väldigt nära, 2 dagar kvar. Jag har inte skrivit nått om studenten innan i min blogg men nu var det dags tyckte jag.

Jag ska nu ner på stan och kolla sista grejerna om jag saknar något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0