utklädnad!

fan va bra showen gick. Vi vann dock inte menmen, alla lärare och dom flesta eleverna gillade oss bäst.
Men dom som vann hade sin lärare i Juryn så vad kan man göra :S
Sen bar det av till Linnea för att hämta hennes öl o sen drog vi hem till mig för att hämta Alex och lämna av mina saker.
Och sen bar det av till Vasa : ) Där träffa jag en massa männsikor jag kände :D

Och nu sitter vi hemma hos mig, Alex och Elias är oxå här. Och jag ska snart börja fixa mig för det är efterfest hos Viktor på gryta. Eller det blir efterfest från Vasa och förfest inför krogen :P

GRATTIS SYRRAN TILL VINSTEN!!!! SYRRAN OCH HENNES KLASS VA SUPER MARIO OCH VANN PÅ DERAS SKOLA!!!




Kommentarer
Postat av: My Josephine

hahaha roliga bilder

2009-06-04 @ 15:56:32
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0