Onsdag

Godmorgon? Nja...inte direkt. Eller jo lite.
Igår på natten kände jag mig jätte hängig, mitt huvud börja göra ont, kallsvettades och kroppen gjorde jätte ont.
Innan jag gick o la mig hade halsen börjat göra ont och jag kunde knappt andas.
Och när jag vakna nu i morse så kom jag inte änns upp. Mitt huvud kändes skit tungt.
Jag kan knappt andas och halsen känns helt fucked up.
Men vi får se om det håller i sig :S Jag kan ju inte träna eftersom jag är sjuk.

Men nu lite roligare saker:
Detroit vann i natt mot Phoenix det vart 3-2
Och jag hade precis satt på datorn och loggat in på msn så hinner jag inte änns kolla vilka som är inne förns Henri skriver till mig. Fan va glad jag blev.



Kommentarer
Postat av: Basic / Snygg

Usch..ja.. min son och jag har varit halv sjuka hur länge som helst nu...



Hoppas du inte blir för dålig..

2009-03-11 @ 20:41:39
URL: http://basicsnygg.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0