Singellivet.

Vad gör man?
När man precis kommit ur ett långt förhållande?
Har inte varit singel sen 3,5 år tillbaka.
Jag hade precis fyllt 16. Och hade just börjat på handelsprogrammet på gymnasiet. Som jag sedan hoppade av för att gå media.
Nu är det ca 3 månader kvar om inte mindre på min gymnasietid och jag är singel.
Vad ska man göra fokusera på skolan lr festa sönder?! :P

Vad gör man när man är singel?
Det var så jävla länge sen. Men nu har jag mer tid för vänner och jag har hela livet framför mig.
Inte så att jag ångrar min tid med J. Men jag har fått gett upp en del iaf.
Men nu vad gör man nu när man är "fri"?

Kommentarer
Postat av: millan

Hej Gumman!

Du ska fortsätta att leva vanligt bara, du får inte stanna upp. Fortsätt att umgås med dina vänner och ha kul :) Och självklart ska du ju fortsätta komma ihåg allt fint som ni hade. Men livet fortsätter jag lovar :) Du är stark!! <3



(hjälp mig snart med min blogg) :)

2009-03-17 @ 11:26:25
URL: http://camillafagerman.blogg.se/
Postat av: Bine

Snygg design! :D

Mitt förslag är att du fokuserar på skolan OCH festar sönder, haha ;D Sista delen i skolan är fan ganska viktig, så ge inte upp skolan nu ;)

2009-03-17 @ 11:50:38
URL: http://biinee.devote.se
Postat av: du är värdefull

bara fortsätta leva livet.

försöka att inte tänka på det. (svårt, jag vet) tar en jävla tid att komma över, men fan vad man blir en mycket starkare människa alltså.

hoppas allt löser sig, jag vet hur det är.

2009-03-17 @ 17:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0