Underbart

Åååhh denna dagen börjar helt underbart : )
Först ner till um för att prata och så. Och allting går jätte bra.
Sen när jag sitter på bussen så smsar jag Frederic och frågar vad han gör och så ringer han upp för han orkar inte smsa.
Så jag pratar med honom hela bussresan hem som tog 10 min och sedan liten stund hemma.
Blev så jävla glad att prata med honom. Så jävla glad att jag har fått upp kontakten med honom igen.

Och nyss så ringde jag till ABC-gruppen för dom hade glömt en sak i min beställning och hon som svarar var så jävla trevlig och glad. Och sa att dom skickar de på posten idag. Åå älskar sånan männsikor.
Och så ringde jag till skolan om ind. val så hon sak ringa upp mig. Och förhoppningsvis så finns det någon rolig kurs.

Ett stort plus är att det är soligt ute : )
Dagen börjar underbart, hoppas den slutar underbart : )


UPDATE:
Jag ska antagligen läsa Organisation och ledarskap på ind. val. Vilket är bättre än natur och fritid idag. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0