Bilder

Roff kom och väckte mig lite innan 1 och sedan efter 1 timme kom Alex också.
Så har vi städat köket och sedan rensat mina skor.
Och så har jag duschat. Vid 18 ska vi träffa alla på stan som ska på bion.

Igår så ringde W och fråga om jag skulle med till Sala och så skulle jag få åka Cadilack 58.
Så klart jag skulle med. Vi crusade runt lite och sedan när vi första gången skulle åka hem så la bilen av. Och sedan blev vi kvar i Sala ett tag till. Jag var väl hemma sisådär vid 3 inatt. Och då slockna jag på engång.

Bild 1: Mina nya skor. Bild 2: Jag & Wictor. Bild 3: Wictor. Bild 4: Jag & Wictor. Bild 5: Cadilacken.
Stora Bild 1:
Dagen efter bild på Roff, Elias, Jag & Alex. Alla utom jag e bakis.

Stora bild 2:
Gårdagens outfit
Lila linne från HM
Svarta shorts från Gina Tricot
Lila leggings med dragkedja där nere från HM
Skor från Halens<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0