Godmorgon!

Godmorgon!
Jag blev väckt av Rasmus vid 3 haha han svara på ett sms jag skickade 2 timmar innan haha.
Men sen somna jag om igen. Och sedan blev jag väckt vid 10 av att han skicka Godmorgon haha. Men de svara jag inte förns vid kvart i 12 eller något. Så börja vi sms.
Fan va jag saknar Rasmus och hans mamma och syskon. Vill verkligen att de löser sig för dom där borta.
Och dom vet att dom alltid är välkommna hit.

Körde en powerstädning nu när jag fick reda på att farsan ska komma haha.
Men jag skulle dammsuga hela huset engång till oavsett om dom skulle komma eller inte.

Idag vet jag inte vad som händer. Blir väl en slappdag. Jag och Alex har städat i en vecka nu eller nå haha.
Inte varje dag så att ni vet. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0