I mitt kylskåp

Kom nyss hem. Jag åkte ner på stan och träffa Micka och köpte en väska o en tee. Bilder när jag orkar.
Och sedan kom Erik och plocka upp mig och vi åkte till Ikea för att kolla runt efter saker till hans nya lägenhet som han ska flytta in i den 1 september. Men det vart så att vi kom ut med 3 papperskassar med saker : ) Glas och småsaker.
Sedan åkte vi runt lite överallt.
Och nu är jag hemma och tar det lungt. Ska kanske börja städa, syrran ringde o fråga mig om hon kunde ha en fest här :P
Och jag sa ja eftersom jag ändå ska på krogen imorgon med Denise, hennes polare o älsklingen.

Dagens outfit kommer senare bjuder på detta istället!
I mitt kylskåp just nu finns detta:
6 st Xide Kaktus/Lime och 5 st Smirnoff Ice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0