21år...

Snart ska jag cykla iväg till skolan för att ha min första individuella val lektion som är Foto a : )
Ser verkligen fram emot det. Hoppas vi får låna kameror oxå. Skulle verkligen behöva låna en.
Funderar på att ge mamma och pappa en photoshot med mig på pappas 41årsdag. Som är imorgon.
Och inte nog med det så ska mamma och pappa förnya sina löften imorgon. Dom gifte sig på mammas 18 årsdag och iår har dom varit gifta i 21 år. Och dom senaste månaderna har det hänt mkt. Berättar mer när det blir mer aktuellt!
Så i helgen ska vi fira dom och hela familjen ska gå på resturang : ) Det var länge sen vi var ute allihopa det har varit flera år sedan. Jag ska nog cykla lite tidigare till skolan idag för jag måste ha kortet så att jag kommer in på medias avdelning i skolan : )

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0