filmnatt

Johanna och Jimmy drog tidigt härifrån för dom skulle iväg lr något.
Så då vare jag, Alex, Roff & Ernst och vi satt och kolla på roliga klipp på youtube och lyssna på bra musik, mest Dead by april. Vid 12 eller något så drog Alex och Roff så blev jag kvar här.
Vi har kollat på När lammen tystnar och den är rätt snuskig hehe.
O Ernst har typ däckat i mitt knä haha. Vi ska snart kolla på Transporter 3 fast det beror ju på om Ernst har somnat helt då eller om han fortfarande är lite vaken haha.
Jag blir kvar här över natten och imorgon ska jag hem och tvätta.


Kommentarer
Postat av: Vidde

Lät som att ni hade det trevligt. Synd att man inte kunde komma bara.

2009-04-19 @ 15:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0