Hjälp!

Halsen blir bara värre och värre. Det känns som om jag har det viruset jag hade på Dreamhack i sommras.
Den är helt uppsvullen typ vid slutet av tungan.
Det är verkligen skit jobbigt att andas och att svälja :/

Klart det blir vättre precis nu, dagen innan julafton...just my luck!

Fan vad ska jag göra? Pappa rekomenderade att jag skulle ta en "2a" Jägermeister och sedan låta det ligga kvar i munnen så att det sköljer runt lite och sedan sväljer. Men jag har faktiskt ingen lust att göra det : P
Det är till för att shoota och inte för att smaka på haha, jag har faktiskt kommit på att Jägermeister inte är så gott.

Har ni läsare inge bra tips på hur jag ska få bort mitt halsont?
Te hjälper inte :'(

Kommentarer
Postat av: millan

jag käkade strepsil nu när ja va sjuk å hade halsfluss. och nu är ja helt bra i halsen.

Så testa de :)

2008-12-23 @ 23:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0