Lullig julafton :)

Kom nyss hem från mamma och pappa i Skultuna. Och jag är helt slut.

Pappa kom och hämta oss vid 9-10 imorse och då åkte vi och handla på ica maxi,
och samtidigt storhandla vi till mig och älsklingen jag visste inte att vi skulle handla till oss men pappa betala all mat. Det var skönt.

När vi kom hem till dom så fick jag special gröt :P Alla andra åt risgrynsgröt medans jag fick mannagrynsgröt för det är mjölk i risgrynsgröt och jag är ju laktosintolerant. Så jag fick äta mannagrynsgröt gjord med laktosfri mjölk.
Och sedan gick tiden vääldigt fort. Vi hade bla. poker tunering : ) Jag förlora eller jag hoppade av för Henry kom med bilen så vi åkte runt lite i Skultuna och pratade. Fan va jag saknat honom.
Det var länge sen jag träffade honom.
Och sedan träffade jag Robin litet tag.
Sedan var det dags för julmaten : ) Pappa gjorde en special jansons frestelse till mig gjord med laktosfri mjölk.
Men jag hade längtat mest till mammas och pappas hemmagjorda köttbullar : )

Sedan öppnade vi julklappar. Det kan jag skriva om imorgon för jag ska gå och sova snart :P Är helt borta.
Och så har jag shootat lite Koskenkorva Minttu, fan va gott de va så nu är jag lite lullig.
Sedan träffade jag Robin en snabbis igen. Och han var lite lullig han med.

Och nu är jag hemma och brosan följde med och han fick Guitar Hero World tour, fast inga instrument.
Dom kommer senare. Dom har ju redan två gitarrer. Så dom för nöja sig med det så länge.

Ne men nu ska jag packa upp maten och sedan ska jag nog sova.

Bilder från dagen kommer imorgon!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0