Sugen på donken..

Jag la mig vid älsklingen vid ca 17. Och sedan somna jag efter ett tag. Jag sov till 19 och sedan låg jag och drog mig bara.
Sedan fick jag världens underbaraste uppväckning, men det kanske jag inte ska snacka om här i bloggen.
Vi kan kör det sen när jag blir en sex blogg eller något haha.

Men iaf maten smaka inte så gott som jag trodde så jag åt bara ca 5 tuggor. Så nu är jag grymt sugen på Donken.
Nu i helgen vet jag inte om det kommer bli så mycket bloggande.

Eftersom imorgon så börjar jag 8 och då är det julshowen och eftersom jag och min kompis just nu är "skolans ljudtekniker" så måste vi vara kvar hela showen och sen ska vi riva allt så om vi har tur är vi klara kl 13 tror jag.
Och sedan tror jag att jag skiter i att sola jag har fått ett litet sår på näsan (och det blir inte bättre av att jag drar bort sårskorpan hela tiden). Så direkt efter julshowen så måste jag dra till Sthlm för kl 16.30 börjar Lady Gagas gratis konsert som jag och min älskade V ska kolla på.

Och efter det vet jag inte vad vi ska göra. Kanske ut på krogen eller om vi ska träffa hennes polare.

Ne men nu måste jag verkligen äta haha...

Kommentarer
Postat av: Din V <3 :P

Hahah först skrev du att du inte skulle avslöja din väckning och sen att du skulle starta en sexblogg.. Känns som om du avslöjade ändå haha ;D



Kmr bli skit kul i helgen baby :D :D <3

2008-12-18 @ 21:12:35
URL: http://veronicaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0