Serier

Har inte orkat blogga, jag fick upp lite efter 15. Usch det är inte alls bra att jag går upp så sent.
Har kollat på Ghost Whisperer som hade premiär i USA igår. Så det kom ut i natt hit till sverige. Fan va jag älskar de programmet. Nu i oktober har jag fullt upp med mina serier : )

Måndagar: Desperate Housewives & Ture Blood
Tisdagar: Chuck, One Tree Hill, Gossip Girl & Heroes
Onsdagar: Har det varit nya 90210 men det har tagit ett uppehåll
Torsdagar: Bones, Knight Rider & Lipstick Jungle
Fredagar: Ugly Betty & Grye's Anatomy (Och Smallville som jag inte kollar på just nu, jag måste kolla alla säsonger innan jag börjar kolla på det igen)
Lördagar: Svensson Svensson & Ghost Whipserer
Söndagar: ---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0