Skolan

Hann inte blogga imorse gick upp halv 8 och jag börja 8.10. Så jag ville äta frukost lite lugnare idag : )
I skolan hade jag först Foto A vi fick en uppgift att fota en nära vän, så det blev Millan : )
På Samhällskunskapen så håller vi på med USA valet. Och på svenska b lektionen ska vi läsa en bok. Det fanns två att välja mellan Italienaren och Ingen äger mig. Jag valde Ingen äger mig, fick reda på att syrran oxå läser den till Svenska B kursen : ) Vi behövde inte vara på hela svenska lektionen så eftersom det var min sista lektion så gick jag och låna en kamera från foto : ) En Nikon D40. Den duger väl : ) Så jag ska ha den någon dag nu så jag kan fotografera lite.
Idag är den en GossipGirl.OneTreeHill.TheHills.Kväll : ) Myyysigt!!

Kommentarer
Postat av: Mona

När, och VAR kommer Gossip Girl??

2008-09-16 @ 19:08:05
URL: http://monass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0