Glad!

Jag har fullt upp med att blogga i min andra blogg så jag glömde bort att blogga här :P

Jag mår inte så bra idag. Kroppen har typ gett upp känns det som.
Och älsklingen flyttade ut idag. Eftersom det inte finns nå jobb i Västerås så han flyttade tillbaka till Sthlm

Men om nån timme får jag träffa A : ) Fan blir ju nästan lite nervös hehe. Jag har inte träffat honom sen jag gick i 5-6an eller nått. Och vi har kännt varandra sen jag var 2-3 år tror jag. Det är jääävligt länge :P Det är ju fan ca 18 år. Shit fan va gammal jag känner mig :P hahaha! Fan vad glad jag är.
Även om älsklingen har flyttat så känner jag mig glad eftersom jag har fått kontakt med honom.


Ne nu ska jag prata med V i mobilen : ) Hon vet ju inte än att jag har fått kontakt med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0