Gröt

Godmorgon!

Gick upp kl 7 idag, jag trodde jag skulle vara skit trött och skita i våran deal och dricka multivitaminjuice, MEN jag gjorde gröt, de ni!! GRÖT!! Haha det brukar jag inte äta på morgonen, eller det var flera år sedan jag åt det på morgonen. Men jag äter just nu mannagrynsgröt bara för jag har problem med att svälja havregrynsgröt, det fastnar på nå skumt sätt i halsen :/

Men idag ska jag till skolan för vi måste gå på våra individuella val. Det är lungt för mig jag har ju ljudteknik så det är bara kul : ) Praktisera på en ljud firma och ha ljudtekink 2 ggr i veckan! Det är ganska lyx hehe : )


Men nu ska jag äta upp gröten och skriva ett inlägg i minm andra blogg, ni har väl kollat in den? JenniVSHenri !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0