praktik

ÅÅÅå jag är så glad just nu.
Har precis kommit hem från Music and lights hade ju möte med Christer.
Och vi snackade i ca 1.5 timme om allt mellan himmel och jord :P haha.
Skit trevligt va han.

Och jag fick praktik : ) Jag får välja själv om jag vill börja 8 o sluta 16 eller börja 10 och sluta 18.
Som på tisdagar har jag ju individuellt val kl 8.10 - 9.30 då är det ju bra att börja kl 10. Och sedan nästa onsdag ska jag till tandregleringen kl 15.20 och då är det bra om jag börjar 8 och på torsdagar har jag ju individuellt val igen och det börjar 14.30 så då får jag också börja 8 :P

Men jag får välja vecka till vecka hur jag vill göra : )

Men nu blir det lunch, falukorv med makaroner  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0