Godnatt

Hittade en jacka idag, är så jävla glad : ) Mamma köpte den till mig för den var på rea, 50%rabatt :D
Och så fick jag mina studentskor och hårfärg :D
Sen ska jag köpa smykerna imorgon eller något. Jag börjar bli klar med allt inför studenten.
Bara att färga och klippa håret :D

Ikväll har jag varit Rasmus "dejt" till Alexandra och Rasmus klassfest. Det var riktigt kul faktiskt.
Träffade några jag träffat innan och jag hade skit kul.
Innan vi drog dit så shota jag och Alexander på Pitchers, de va kul!
Och nu är vi hemma efter en lång kväll. Och jag ska gå och sova lyssna på Twilight 2.
Ååå är så sugen på godis :S Vet inte varför, med det kommer i vågor.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0