Kvällen

Nu har jag vaknat haha och är relativt pigg.

Igår så satt jag på bussen och pratade med Alexander och så fick jag ett sms av min mamma där det stog "Svara!" shit tänkte jag och la på och ringde upp henne. Och hon säger att jag måste komma till Skultuna och jag var liksom på väg och träffa Alexander för vi skulle åka och kolla på Alexandra när du skulle sjunga men nej pappa kom o hämta oss efter ca 10-15 minuter och vi drog till Skultuna och när vi kom dit så fick jag byta kläder och så drog vi till Skultuna fordonsförening hahah för mamma ville festa med mig för pappa var tråkig hahaha.
Och morsan söp mig full hahahah!! Och jag fick henne att shota :D

Så vi drog dit och så vare live band o fyfan va snygg han unga va, och efter dom spelat så gav Alexander mitt nr till honom och så smsa han mig ca 1 timme efter ahhaha. Så nu har vi smsat en del ;)

Idag så vet jag inte vad som händer blir väl slappa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0