Mjukislanet :D

Mjukislanet är fan det bästa lanet någonsin hahah, vaknar upp bredvid en underbar och skit snygg C, vad mer kan man önska? ;)
Vi kollade på Transformers eftersom C vill se 2an men inte har sett 1an.
Och sedan kolla vi på The Unborn. Shit efter filmen låg jag och skaka och kunde inte sova :/ Men efter ett tag så somna jag efter mycket hjälp av C så somna jag med hans armar runt mig. Det är fan de bästa sättet att somna på.

Jag har skickat iväg Alex till ICA för att köpa frukost och sånt, magen gör fortfarande ont men jag har börjat kommit på vad det kan vara. Alex och Elias ni vet och jag är glad för det. Och till er andra NEJ jag är inte gravid!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0