:)

Nu är jag hemma igen : ) Jag och Alex har dött lite nu haha.
Sov hos Philip inatt : ) Hann komma hem och vara hemma i ca 1 timme och sen drog jag och Alex till Philip och Marcus, dom kom och hämta oss med taxin : )
Sedan bar det av till skallberget där vi efterfesta lite och sedan duscha vi mittinatten hahahaha.
Och sedan somna vi vid 6 kanske? Och sedan vid kvart i 11 kom Moggi och hämta upp oss och vi drog till Åkers styckebruk som ligger utanför stängnäs. Hahah det var nå finsk förening som hade nå.
Jag och Alex var lite smått fulla fortfarnade så vi somna nästan i Moggis bil. Och på vägen hem så somna vi i bilen hahah. Så nu har jag skit ont i nacken och axlarna :(

Ikväll vet jag inte vad som händer, inte festa iaf ;)  Vi ska dra ner på stan snart för att käka på Amore iaf. Så det blir nog kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0