:)

När jag o Alex vakna igår var vi helt borta vi åkte ju iväg på engång, men sen när vi kom hem shit vi var helt döda.
Så vi tog ut en madrass på balkongen och la oss där ett tag och satt o spela kort. Det var skit skönt.
Och sedan drog vi ner på stan för att äta på Amore och sedan drog vi hem och så lyssna vi på musik och sedan i natt så börja vi dricka lite haha och sedan gick vi ner på stan för att träffa Rasmus, sötnosen. HAhaha va lite full och vingla omkring :P Och på bussen hem så träffa vi Martin och hans polare :P Det va lite kul.

Sedan vid 4-5 kanske jag gick o la mig om inte senare för jag mådde ingen bra. Magen bubbla och kurra och jag var yr som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0