Hemma

Jag bloggade från mobilen idag när jag satt på tåget men det har tydligen inte kommit fram :S
Jag skrev iaf att jag var tvungen att åka buss mellan Vimmerby och Västervik, usch jag hatar att åka buss i mer än 1 timme själv. Jag har klastufobi (stavning?) men jag hade tur det var inte så mycket folk så jag slapp sitta bredvid nån annan.
Väl i Västervik så när tåget kom så var det en massa som skulle på :/ Det var helt fullt efter Norrköping och då mådde jag inte heller nå bra. Menmen jag satt och plugga och min mp3 hade inge batteri :(

Jag ska plugga hela natten för jag har 3 prov imorgon. Jag skiter it om jag inte får någon sömn jag ska fixa dessa prov.  Sova får jag göra imorgon eller nå.

Tack Alex till maten jag fick när jag kom hem och till allt annat<3 Älskar dig gumman!!!



Saknar dig baby<3 Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0