Godmorgon

UPPE!!!! JAG KLARA DET!!!! Jag kunde inte somna förns 4-5 imorse o jag är uppe nu : ) Dels för att min underbara mamma ringde o väckte mig för 20 minuter sedan. Annars skulle jag inte ha klarat mig upp. Har 2 timmar Religion idag o sen studiepass, men eftersom skolan börjar normalt för mig idag så vet jag inte vad jag ska göra på studiepass. Om jag har tur så slipper jag den. Vid 10 så ska jag träffa Sandra. Vi ska diskutera kvällens planer. Återkommer till det.
Anledningen till att jag aldrig kan sova i tid är för att det spelar ingen roll när jag går o lägger mig eller hur trött jag är så flyger tankarna i huvudet på mig. Hela tiden, slutar inte att tänka. Och därför kunde jag inte sova vid 12 igår när jag först gick och la mig. Men nu ska jag klä på mig och sedan cykla till skolan.

När börjar ni skolan/jobbet idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0