Torsdag

Godmorgon!
Har varit vaken ett litet tag iaf.
Jag var så slut igår så jag spelade bara lite o sen slockna jag vid 2.
Har kollat på en trailer på SF. Det var en anonym som kommentera min blogg och rekomenderade Patrik 1.5
Kollade på trailern och jag vill verkligen se den. Den kommer ut 12 September.
Den handlar om:

Göran och Sven har blivit godkända för adoption. Problemet är att det saknas givarländer som accepterar homosexuella föräldrar. En dag öppnar sig en möjlighet att få adoptera ett svenskt föräldralöst barn,"Patrik 1,5", men när Patrik anländer visar han sig vara någon annan än de trott. Ett kommatecken har hamnat fel i byråkratin och in kliver en femtonårig homofob med kriminellt förflutet.
 Källa: SF
Tryck på SF länken så kommer ni till trailern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0