Dygnsrytm!

"Ledig" och ett par helger efter varandra och jag har redan vänt på dygnet. Bra Karin.
Somnade två och vaknade nyss. Men om man inte kan sova och ska upp till jobbet dagen efter så går man ju ändå upp toktidigt, alltså blir toktrött och somnar tidigt kvällen efter. MEN, om det är helgdag så sover man ju ut tills man blir pigg. Alltså - pigg på kvällen också.

Det där var min analys av att vända på dygnet!
"

Det skrev Karin Olofsson på sin blogg.

Direkt kommenterade jag:

"haha vända på dygnet är inte att gå och lägga sig 2 och gå upp 11 :P vad söt du är!
Att vända på dygnet är att gå och lägga sig 5-8 och gå upp 16-18. Det är att vända på dygnet.
Det är så jag har sovit. men nu har jag lyckas vända tillbaka så nu går jag och lägger mig
extremt tidigt kl 22-23 och går upp 8-10.
"

Ni som följt min blogg vet hur fuckad dygnsrytm jag har men jag har också lyckas vända den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0