Festen

PUT YOUR HANDS UP FOR DETROIT...eller nehe? Aja festen är väl slut...

Fan va kul jag hade det igår. Jag åkte ju till festen tidigare än dom flesta.

Jag var där vid 4-5 och fixam ed musiken osv.
Conny gillade mina låtar jag hade tagit med mig. Och alla som var där gillade musiken oxå.
Det fanns väl favorit låtar som I kissed a girl, Just dance, Low, Poker face osv. Dom vanligaste.

Men iaf dom flesta var väl där innan 8. Och alla satte sig vid bord osv.
Inga dansa så jag drog upp dom jag pratade med just då och vi börja dansa.
Fan va kul det va. Det var jag och Veronica som var dom ända tjejerna som dansa.
Så ni kan ju lista ut hur alla andra tjejerna glodde på oss. Jävla vilka blickar jag fick.
Speciellt från två tjejer hahah eller hur Veronica!! Fyfan vad dom glodde på mig hela tiden.
Det var bara kul. Jag gillar inte dom heller så.

Men senare vid 12-1 så var det fler tjejer som dansa då var vi ca 10 tjejer som dansa.
Men dom två som glodde på mig dansa inte på hela kvällen. Dom var väl lite fega haha!!
Vi dansa lite till och från till kl 2-3 Och sedan vid 5 gick jag Fredrik & Veronica och la oss.
FYFAN va kallt det var i vårat rum. Jag låg och skakade.

Sedan när jag vaknade vid 11 så tänkte jag nu skiter jag fan i om Tusse ligger där ute jag ska fan ha hans plats och hans täcke. Fyfan jag kände mig nästan köldskadad. Usch! Men Tusse låg inte där så jag fick hela soffan för mig själv.

Vid 12 åkte vi som var kvar där hem. Lyckad kväll för mig och mina polare iaf.

Kommentarer
Postat av: alexlight

hahahaha jag hoppas du hade kul :) jag och jocke festade själva :D ;D

2008-12-07 @ 20:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0