Hosta och julkänsla..

Sitter och dricker te igen. Halsen har blivit mycket bättre. Kanske för att jag har sovit så mycket och för att jag inte har varit ute. Men varje gång jag hostar så dunkar det i mitt huvud.

Ska snart börja göra min iordning för att åka hem till mina föräldrar och fira jul.
Är det bara jag som inte känner någon julkänsla? Jag kanske måste ändra min mening, det kanske måste komma snö för att det ska bli den ultimata julen.
Men julkänslan kommer nog senare hos mina föräldrar.
Vi har ingen julpynt här hemma, vi har inte plats för en gran och så har vi inte orkat.
Men mamma börjar alltid julpynta i början av december om inte tidigare så där borta finns det julkänsla iaf : )

Senare ikväll så ska jag antagligen träffa Robin, för han ska också fira jul i Skultuna hos hans mamma.


Jag tror min kamera är sönder så bilder kommer när min syrra laddar upp bilder. För det blir hennes kamera vi använder denna jul : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0