Hur jag känner...

Måste bara berätta en sak som hände igår.
Kommer inte nämna nå riktiga namn så jag kallar henne X.


Det var en tjej som addade mig på msn som sa att hon hade fått min msn av Kenza.
Och att Kenza hade sagt till X att jag tyckte hon var het osv.
Jag visste ju inte vem denna X var så jag antog att det var nån som jag glömt bort att adda förut eller något.
Så börja hon skriva Hej hjärtat och hur mår du snygging. Sen börja hon skriva att Kenza hade sagt att jag tyckte X var het.
Kenza har absolut inte gett min msn till någon, så om X eller någon annan addar mig och säger att Kenza har gett min msn till någon så tar jag bort han/hon.

Det är säkert nån som drev men allvarligt detta är ju fan löjligt haha.
Jätte många av mina polare och mina polares flickvänner läser Kenzas blogg och min syrras polare läser Kenzas blogg
Och varje gång dom träffar henne eller mig så frågar dom hur hon är och hur jag känner henne.
Eller så snackar dom skit o tror inte på mig.

Det är så löjligt att det finns männsikor som snackar skit om Kenza när dom inte änns känner henne.


Det är också många som kommenterat i bloggen och frågar hur jag känner henne osv.
Jag publicerar ej dessa kommentarer.

Så ni ska få era svar här för första och sista gången!!

Hur känner jag Kenza?
Min pojkvän spelade CS (Counter-Strike) med Kenzas ex A. Och så bestämde vi oss för att gibb* på IO (ett internet cafe i Sthlm) Och sedan fortsatte det bara. Vi gibbade flera helger i rad och vi gick på bio och åt osv.
Sen när jag börja 2an så flyttade jag till Sthlm och till min pojkvän och då hade Kenza rekomenderat hennes skola så jag sökte dit och jag kom in. Så jag gick 2an där.

Så nu vet ni det.


*gibb - man sitter från ca 22.00-09.00 och spelar olika dataspel, eller sitter bara på internet. Jag och Kenza spelade CS.

Kommentarer
Postat av: Mirre

vem är kenza efter

2008-12-14 @ 18:40:50
URL: http://majjr.blogg.se/
Postat av: alexlight

Du e bäst jenny!! d vet du ! kram till dig och jocke från mig och ANDRÈ!!!

2008-12-14 @ 19:03:31
Postat av: Mirre

sv; ojdå, jag är nog väldigt efter. XD

2008-12-14 @ 19:28:33
URL: http://majjr.blogg.se/
Postat av: jeanny

fin blogg :D

2008-12-14 @ 19:30:17
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: jeanny

sv: vsg.

mkt åt höger ?

ngt fel eller ? asso meny & inlägg åt höger eller bara meny ? eller bara inlägg ?

2008-12-14 @ 19:42:59
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: jeanny

sv: aa gör det snälla

2008-12-14 @ 19:46:26
URL: http://gadn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0