Ormar + fullt i sängen.

Nu är jag uppe : )
Jag gick och la mig 20 igår. Jag mådde så dåligt så jag kunde inte hålla mig uppe.
Och så vakna jag vid 2 och sedan vid 5.
Och eftersom både min brosa och V är här så kunde inte V ligga på madrassen, eftersom jag skulle gå upp så tidigt.
Och madrassen får bara plats bakom min datastol (och min datastol låter som fan) eller i köket, och jag ska ju göra frukost när jag vaknar. Och jag göra baguetter i ugnen och då kommer det bli så jävla varmt och osa lite.
Så lösningen blev att jag, V och älsklingen dela på våran dubbelsäng.
Men dom la sig vid 5 när jag var vaken. Så V fick min plats och sedan låg jag i mitten och sedan älsklingen längst ut.

Dom kunde inte somna första timmen för vi låg och garvade och garvade så jävla länge haha. Men sen somna tillomed jag, och jag skulle bara ligga o vila och hålla om älsklingen.
Men jag somna och jag hade en skit skum dröm!! Om en jävla orm som hade blivit ca 5 meter bred och 100 meter lång om inte längre. Skit äcklig dröm, och sedan dom som hade ormar som husdjur var tvungna att släppa ut dom för ormarna skulle äga världen osv :P
Skit äckligt :P När jag vakna upp så var första tanken, jag ska aldrig ha en orm som ett husdjur!!

Ne men nu är ugnen klar så jag måste lägga in mina baguetter.
Bloggar senare..

Kommentarer
Postat av: malin

hejsan :) det är så att jagh frågade en om hon ville hjälpa mig att designa en enkel och stilren blogg till mig, men då tipsade hon om dig, undrar ifall du ville göra de ? :)

2008-12-26 @ 12:09:10
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0