Sola

Gick upp 11.30 idag. Så jag är lite stolt.
När jag vakna så var hela halsen & nästan helt igentäpt. Jag kunde knappt prata med Veronica eller med Natta.
Men det känns ädnå som om jag börjar bli friskare nu, men jag är inte riktigt där än.

Ska snart iväg och sola. Jag känner mig mycket bättre efter varje gång jag solar.
Det känns verkligen helt underbart och ligga i solariumet. Och det är någonting jag och älsklingen gör tillsammans.
För det finns ett kompisrum. Det är så jävla mysigt.

På onsdag ska jag vara med Henry hoppas jag. Men varje gång han och jag planerar något så kommer det alltid någonting i vägen. Men denna gång måste vi verkligen försöka träffas för han ska bort under hela lovet och kommer inte tillbaka förns den 19 januari : ( Men hoppas iaf han har kul därborta med sin tjej.

Men nu ska jag hitta mina grejer jag ska sola i...bloggar mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0