Som ni kanske ser är de

MMS

Som ni kanske ser är det ljust ute och det har varit det ett tag nu. Jag försökte gå och lägga mig kl 8 imorse men det gick ju som det gick. Så jag gick upp igen vid halv 9-10 och jag var så jävla hungrig så jag och älsklingen gjorde tacos. Fan va gott det var. Och magen mår jätte bra för nu kör jag på laktos fria saker till tacosen.

 

Medans jag åt kollade jag oxå på svensson, svensson. Det var sista programmet för denna säsong men hoppas det kommer fler.

Och medans jag kollade gick älsklingen och raka av sig håret. Det var fan på tiden.

Dock så raka han inte så kort som jag vill att han ska ha, för han whina om att det blir för kallt då. Men håret är borta nu iaf. Fan vad han är het när han är rakad på huvudet.

Jag vet V att du inte gillar rakade killar men vissa e skit heta i det.

 

När jag, V och F satt i vent och snacka lite så kollade vi runt lite efter nya bloggar att läsa så hittade vi Sexbloggen. Den är tydligen nystartad men det verka vara ett bra koncept och en skit snygg design.

Kolla in den!

 

Men nu ska jag försöka sova. Men V ska ringa mig kl 13 så det blir inte länge jag får sova haha. Men nån vet aldrig jag kanske är dig då och går upp och sedan kan jag gå och lägga mig 21 ikväll. Ja man kan ju alltid hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0