Sova?

Nu blir det smallville för hela bunten.

Jag har också fått min älskling att flytta mig 21 tums skärm så att den står på en stol vid soffan.
Så nu kan jag sitta soffan och blogga och kolla på serier.
Jag tycker det är mycket skönare.
Men som sagt jag tröttnar så fort så jag kommer väl be honom snart igen att flytta på skärmen till bordet igen men det är ju bara 1 meter men skärmen är sjukt tung.
Men just nu sitter jag bra här.

Har funderat på ifall jag kan gå och lägga mig nu eller vid 12 -1 i natt och sedan gå upp 6 på morgonen och hålla mig vaken till 22 och gå och lägga mig då. För då har jag vänt tillbaka dygnet lagom till julafton. För jag kan ju inte gå upp kl 18 på julafton det går ju inte. Och jag vill inte vara uppe hela julafton utan att sova heller.

Men nu ska jag väl börjar klura på vad jag ska äta.

Kommentarer
Postat av: V

Känns som att jag har ett liknande problem, undra hur det kan komma sig? :P

2008-12-22 @ 22:21:12
URL: http://veronicaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0