Utgång

Klev just ut duschen, jag hittade en bh och hotpants på stan. Och så köpte jag en mascara och en ögonfransböjare (för att v råka ju ta med  min till sthlm.) Sen mötte vi Alex vid centralen han är här och lämnar sin dator och sedan ska han vidare och möta sin son. Och imorgon kommer han tillbaka hit. Och då är det lan!
På fredag är det festen!! Fan va taggad jag är :D:D:D
Jag måste ju som sagt dit tidigare för lilla Conny vill ha dit mig tidigare för jag ska fixa musiken :P

Och måste bara säga GRATTIS SOM FAN TILL CONNY!!!!!!! (inte för att han fyllde år igår utan för en annan sak, som jag kan säga imorgon om jag får för Conny)

Men nu måste jag börja fixa mig ska ju ut idag.

Kommentarer
Postat av: tin karjalainen ♥

sv; haha men då är det väl inte en killgrej. jag tycker det är så äckligt när man typ klibbar ihop x) hah

2008-12-03 @ 20:35:51
URL: http://tins.devote.se
Postat av: athenan.blogg.se

Heter du Athena eller heter din blogg bara det?? Jag hatar athena. Tänkte bara efter som att mitt namn när så ovanligt ler Kram

2008-12-04 @ 14:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0