CS

Som några av er redan vet har jag tagit en paus från spelandet men idag
ska jag börja lite smått igen.
Installera steam igen, efter det att jag tog bort det för ca 3 månader sedan.
Fan va tiden har gått fort.
Men jag har haft annat att tänka på än CS.
Men ikväll ska jag spela cup med älsklingen.
Så ikväll blir det en CS spelar kväll. Men inte försent.

Imorgon kommer pappa och hämtar mig & älsklingen kl 10 för att skjusa oss
 hem till dom i Skultuna.
Dom ska nämligen på kryssning med alla par från Brölllopsform.
Så jag hoppas dom får det trevligt.
Och jag & älsklingen ska sitta barnvakt, haha.
Det kommer så klart komma upp bilder därifrån sen.
Jag bloggar såklart därifrån. Jag kmr antagligen inte ha smink på mig så
 ni får va berädda på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0