Dagen

Idag hade jag ljudtekink bara och vi riggade allt. Det var jävligt kul och lektionen gick jätte snabbt. 2 timmer är alldelses för lite ljudteknik :P Skulle inte klaga på att ha 3 timmar.
Här kommer lite om vad jag ska göra resten av veckan och lite nästa vecka:

Torsdag:
EMA på MTV kl 21:00
Fredag: Silk med en massa folk.
Lördag: Öppet hus på skolan, kl 08:45 ska jag vara där.
Söndag: Plugga & Träna.
Måndag: Skola
Tisdag: Show i skolan, så jag o två till ska fixa ljudet. Och sedan måste vi 1 och 1 smita iväg och göra Nationella provet i Svenska B muntliga delen.
Onsdag:
Lena Ph och Orup konserten som hela media ska hjälpa till. Vi ska vara där 07.30-22.30.
Torsdag: Nationella provet i svenska b skriftliga delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0