FREDAG!!

Äntligen fredag!
Nu sitter jag och äter frukost. Jag har formaterat om min dator så nu finns det viktigaste som finns på min dator, harpan! Jag är helt besatt av det. Snart ska jag börja installera alla program jag behöver som t.ex. winrar, winamp, photoshop, utorrent osv.

Idag kommer V till mig och vi ska på Silk igen :P
Underbara Kristina spelar idag så man måste ju gå. Älskar att dansa när hon spelar : )
Imorgon ska vi tydligen till Nyköping, V's kompis kommer och hämtar oss här ifrån Västerås.
Och sedan skjusar han tydligen tillbaka oss på söndag. Vet inte riktigt vad vi ska göra där menmen.
Jag lär ju va lite trött på lördag eftermiddag eftersom jag ska upp tidigt imorgon för att va med på öppet hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0