Godmorgon

Kan ni tänka er, jag är vaken! Jag är verkligen vaken just nu vid denna tid när jag egentligen brukar ligga och sova :P
Men idag ska jag ju vara med och sköta ljudet på skolans show.
Så jag ska vara där kl 8 och så ska vi kolla så att alltid funkar, och eftersom vii riggade scenen i torsdags så behöver vi bara bära upp trummor, gitarrer och basen men allt är kopplat osv. Så detta kommer inte ta så lång tid.
Men jag måste nog tänka efter vad jag ska ha på mig, så jag kan sitta skönt där uppe och fixa ljudet och så måste jag ha på mig nått som jag kan bära saker med och sedan nått som jag kan göra min nationella provet i svenska b muntliga delen oxå. Såå hmm.. jeans och skönt stort linne och tjocktröja? Ähh det blir nog bra. Vilken tur att jag platta håret igår :P

Ikväll blir det att gå och lägga sig tidigt igen, eftersom vi börjar 7.30 tror jag och slutar 22.30. Men är inte riktigt säker, få se. Vi ska ju jobba på Lena Ph och Orup konserten. Så det ska bli kul. Skulle bli roligare om vi fick betalt. Menmen vi får se.


Nu ska jag äta upp min risifrutti som jag är så jävla glad över att den finns i låglaktos : )
Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0