Halka

Sorry för att jag inte har bloggat. Jag gick upp ca 1 idag och sedan har jag kollat på tv hemma hos mina föräldrar.
Och sedan när vi tog 17.00 bussen till Västerås så fick bilen framför oss sladd o körde ner i diket och sedan 50 meter framför så va det en bil i diket och sedan när vi kom fram in i västerås så hade en cyklist ramlat och slagit sig så ambulansen fick komma.
Det stog i VLT nu när jag kollade. Jag visste inte då vad som hänt men sen när jag läste artikeln så stog det att det hade varit halt där.

SMHI har utfärdat en klass 1 varning i hela länet (västmanland). Så nu får alla vara lätta på gasen och köra skit sakta.
Hela vägen från Skultuna när alla sett bilen som hade åkte ner i diket åkte alla i under 30 km/h.
När vi sett båda bilarna ringde jag direkt till mamma och pappa för att varna dom.
Och dom hade just kommit in till Västerås så dom var glada att jag ringde och varna.
Jag ska skicka sms till dom och kolla så att dom är okej.

Imorgon kommer jag inte cykla till skolan. Jag kommer gå annars kommer jag säkert dö bara för att jag är så klumpig :P
Jag måste fan köpa ficklampa, jag slutar 16.10 och det är ju helt kolsvart då.
Menmen får väl kolla igenom mina lådor och leta efter reflexer. Hoppas på att jag har nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0