Helt slut..

zzZzzzzzzZZ, trött!!
Är helt slut. Men fan va kul jag har haft de.
Jag & Sanne var upp i controll rummet och fixade ljud & ljus. Vilket gick helt okej. Och Jocke fick hålla på nere på scenen.
Efter första showen så drog Sanne till läkaren så då var jag själv där uppe.
Jag fick värsta kicken och hade skit kul. Allting gick jätte bra, och läraren och alla var nöjda.

Min klasskompis Elin sjöng och första gången var det okej men andra gången omg fick gåshud över hela kroppen. Hon vågade ta i mycket mer under andra showen, fast det var helt fullt i aulan det var typ hälften av det på första showen.

Men nu ska jag äta så att jag överlever resten av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0