Idol

Fan kanske måste gå och lägga mig, haha!
Men jag var tvungen att kolla på förra fredagens idol final : )
Älskar Robin B & Alice framträdanden.
Personligen tycker jag att Dom gjorde det mycket bättre än orginalen, fast allt Alice gör så tycker jag att det låter bättre än orginalen. Hon har sån jävla skön röst. Och Robin B har växt så jävla mycket.
Älsklingen tycker att Johan ska åka hem, han hatar verkligen honom haha, själv tycker att han är skit söt :P

Men jag hoppas på Kevin och Alice i finalen!!!

Fick också reda på att Alice youtube viedo där hon sjunger Kiss låten från förra fredags finalen då det var rock tema.
Den finns nu inne på Kissonline.com asså fatta vad stort att komma på deras hemsida.
Fyfan vilken ära! Du förtjänar det Alice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0