Isabelle

Sitter och snackar med söta Isabelle som ni kan se sjunga längre ner i detta inlägg.
Eftersom jag går ljudteknik och ljudmedier så ska jag försöka hjälpa henne så gott jag kan eftersom jag tror att hon kan bli något stort.
Så jag hoppas på att vi kan spela in en demo till henne med iaf 1 låt.
Och sedan lägga upp mer låtar med henne på youtube.
Jag vet att det är många som gör det men det är värt det.
Jag kommer stötta henne så mycket jag kan, och om ni vill kan ni lägga in hennes youtube video på eran blogg. (kommentera helst då så jag kan se vart den hamnar!)
Hennes röst är helt underbar, jag får gåshus när jag hör henne.

Just nu söker hon ett band att sjunga i så om ni vet något band som kör poprock i Västerås trakterna så tveka inte att skriva en kommentar.
Skriv gärna eran mail också så jag kan ge den till henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0