Klagar?

Jag funderar på att börja videoblogga, men jag vet inte riktigt, jag tycker bäst om att göra radio.
Så jag kanske börjar ljudblogga? : ) En ny ide kanske. Vi får se. Men jag läspar ju  mer pga min tandställning.

Jag har spelat Sims 2 ett tag nu och haha jag älskar det. Det är inget ansträngande men det är ju så kul.
Vi ska snart iväg och handla lite mat. Jag är sugen på Kyckling sallad, men vi får se vad det blir, helst vill jag ju inte änns gå ut till affären. Hatar när det är jätte kallt. Jag gillar när det är höst kallt för då kan man ändå ha kjol med tjockare strumpbyxor och sedan en stickad tjocktröja och kanske halsduk och en tunn mössa. Men nu när det är jätte kallt går man runt o ser ut som en michelingubbe hela tiden. USCH. Och sen måste man alltid ha någonting under jeansen eller mjukisbyxorna för att inte frysa.
Men nu ska jag sluta klaga och fortsätta med Sims 2 : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0