sitter i bilen på väg till

Detta inlägg skickade jag i lördags kl 20.

MMS

sitter i bilen på väg till katrineholm för att äta. Är så hungrig och så fick jag mens idag och första dagen är alltid värst så jag har ont för jag är hungrig och för att jag har mensvärk. Vi gick upp ca 15 idag och då gjorde vi oss i ordning på ca 5 min sen kom V's kompis micke och hämta oss. Så åkte vi först hem till mig och hämta kläder och sedan drog vi vidare till nyköping. I bilen börja vi prata om vilken skola Micke går på och han går tydligen i samma skola som Conny och Robin haha världen är jävla liten. Imorgon ska jag kolla på 1an för det är hockey. Det är Finland-sverige som möter varandra och såklart hejar jag på FINLAND!! Men nu ska jag vara lite social så jag bloggar lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0