Tacosberoende?

Finns det något som heter tacosberoende?
Jag åt tacos för 3 dagar sedan och innan det 2 dagar innan. Jag kan äta tacos 3-4 ggr i veckan.
Älskar verkligen tacos, fast jag tror att det är en fas bara som kommer gå över snart.
Samma sak som när jag hela tiden ville ha en marabou choklad kaka efter jag ätit mat.
Men nu kan jag ju inte äta det och är inte sugen på det.
Jag har fått tillbaka suget för kexchoklad nu, så nu har jag hela tiden det hemma.
Jag har mina periorder med mat, sötsaker och dricka.

Har nyss tagit en skön lång varm dusch så nu känner man sig fresh : )
Fick reda på att min ljudlärare var sjuk idag så det gjorde inget att jag var borta, ibland har man en sån jävla tur eller hur : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0