Storleks problem

Haha fick nyss ett gott skratt, inget illa upp Dagge men du är så söt när du skriver dina kommentarer.
Saknas lite bokstäver här o där men jag förstår. Vi saknar er med.
Nu ska jag kolla ifall jag ska köpa jackan från ellos eller inte. För jag pröva en liknande jacka på H&M och jag har egentligen 38 men då pröva jag 40 bara för att man ska få plats med tjocktröja under men den va lite tajt o då hade jag bara en t-shirt på mig, man känner sig så stor om man ska ta 42. Men man måste ju få plats med en extra tröja där under ifall det blir en kall vinter. Men jag funderar oxå på ifall jag ska ta en storlek 40 ändå eftersom jag har 3 andra jackor oxå och med dom så kan jag ha 1 tjocktröja under. Ähh jag beställer nog storlek 40 från ellos : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0