Underbar kväll

Ojoj vilket kväll det blev, och vad mycket skratt. Vi kollade på Death race som jag redan har sett. Alla utom Millan verkade gilla den skit mycket :P Natta satt o skratta åt alla som dog och jag skratta åt henne, haha.
Efter filmen försökte vi kolla lite på Mamma Mia men vi hade kommit in på en livlig disskution om snatteri :P
Och sedan gick det över till minnen och sedan CS o sedan jobb och sedan minnen och sedan tillbaka till CS :P Eller jag, Robin och Mårten disskutera CS och Millan & Natta disskutera något annat.
Men fan va mycket jag har skrattat idag, detta var en underbar kväll!

Tack så mycket till Millan, Robin, Natta & Mårten detta måste vi göra om när Jocke är hemma : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0