<3

Asså samhällslektionerna med Matilda och Daniela är ju bäst : ) Så jävla kul vi har på dom.
Fan va vi skrattar, man längtar verkligen till dom lektionerna när jag har samhäll med 2orna :P
Nu jobbar vi med en annan uppgift och vi är i samma grupp igen : )
Efter samhäll så hade jag foto a : ) Vi skulle planera hur vi skulle fota en "nära vän". Och eftersom jag har valt kära Millan så blir det ju så klart att fota hennes klädstil, förlovningsringen och hennes leende : ) Men sen en lite kaotisk bild oxå.

Skicka just iväg ett sms till älsklingen som snart kommer hem från innebandy träningen, jag skrev "Jag har ont i huvudet, jag diskar imorgon" Och det har jag sagt i 3 dagar nu så det är jäävla mycket disk. MEN nu har jag diskat så jag ville bara göra honom lite småsur och sen blir han skitglad när han kommer hem och ser att jag verkligen har diskat.

Det jag är sugen på idag är Kyckling eller kycklinggryta med sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0